در پوهانگ من بسیار امیدوارم

در پوهانگ من بسیار امیدوارم




 

 


در پوهانگ من بسیار امیدوارم


تاریخ : سه شنبه ،
30 شهریور 1389

ما بازيکناني داريم که ملي پوش هستند و حتي در بازي ايران و کره به سئول آمده بود. اما با توجه به تجربه پيش بيني کرده بوديم که اختلاف 4و نيم ساعته اينجا و اصفهان به 4 روز زمان براي برقراري تعادل بدني نياز دارد.



حضور 6 خبرنگار کره ای در پوهانگ نشان از اهمیتی دارد که بازی مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا با صدرنشین لیگ ایران دارد. البته خبرنگاران کره ای مثل غالب اوقات ساکت بودند و سئوال خاصی از منصور ابراهیم زاده نپرسیدند، گرچه سرمربی ذوب آهن حرفهایش را با تبریک عید آغاز و سعی کرد حواس آنها را متوجه خود کند.
ابراهیم زاده گفت: امروزظاهرا روز خاصی است و من به کره ای های اینجا تبریک می گویم .ما در کره شرایط خوبی داشتیم و با تلاشی که از طرف خود ما از نظر تدارک صورت گرفته به مسئله خاصی برنخوردیم.اینجا در جای آرامی بوده ایم و همه چیز خوب است.حالا نوبت ماست که دهمه تلاشمان را برای موفقیت بکنیم.پوهانگ قهرمان آسیاست و ما کار سختی در پیش داریم.

سرمربی صدرنشین لیگ ایران درباره شناختش از پوهانگ گفت:این تیم به نسبت سال گذشته تغییرات داشته. آنها بیرون خانه همیشه 2-4-4 بازی می کنند و حتما در خانه با شکل تیمی و نفرات متفاوتی به نسبت بازی رفت بازی خواهند کرد.شناخت ما هم در حد همان بازی قبلی است.

او در پاسخ به سئوال یک خبرنگار کره ای درباره مسافت طولانی بین اصفهان تا پوهانگ و سفر طاقت فرسا به این شهر ، اینطور پاسخ داد که آنها پیش بینی لازم را در این باره کرده اند. او گفت: ما بازیکنانی داریم که ملی پوش هستند و حتی در بازی ایران و کره به سئول آمده بود. اما با توجه به تجربه پیش بینی کرده بودیم که اختلاف 4و نیم ساعته اینجا و اصفهان به 4 روز زمان برای برقراری تعادل بدنی نیاز دارد که ما بر همین اساس زودتر به پوهانگ سفر کردیم و در شرایط ایده آل هستیم.

در اواسط مصاحبه یکی از خبرنگاران از ابراهیم زاده درباره سابقه ملی اش پرسید که وی اشاره کرد با تیم ملی به عنوان دستیار به سئول آمده و با کره به تساوی 1-1 رسیده است. کره ای ها از سپس از ابراهیم زاده پرسیدند که آیا از افشین قطبی کمک گرفته است یا نه؟که پاسخ ابراهیم زاده جالب بود:ما نتوانستیم اطلاعاتی ازسرمربی تیم ملی ئرباره پوهانگ بگیریم چون آقای قطبی در سفر بود .ایشان حتما می توانستند اطلاعات خوبی بدهند اما شرایط جور نبود.

سئوال آخر از ابراهیم زاده درباره شرایط خاص برگزاری لیگ قهرمانان در آسیا بود که خبرنگا رگل آن را مطرح کرد. اینکه فصل برگزاری مطابق با تقویم شرق آسیاست و در ایران یک تیم در صورت صعود با دو چهره کاملا متفاوت یک فصل آسیایی را تمام می کند، کما اینکه اگر استقلال به مرحله بعد صعود کرد بود چهره کاملا متفاوتی نسبت به دور مقدماتی داشت.

ابراهیم زاده در این باره گفت:وقتی یک مربی با یک تیم کاری را آغاز می کند دوست دارد خودش آن را به پایان برساند . این مشکلی است که وجود دارد و ممکن بود ماهم درگیرش باشیم . ولی ظاهرا ماباید خودمان را با آن تطبیق بدهیم . شروع فصل ما نزدیک به فصل اروپایی است اما فصل آسیایی چیز متفاوتی است. ظاهرا این خیلی مربوط است به آدمهایی که در AFC کار می کنند و اینکه مال کدام کشور باشند ....

این کنفرانس مطبوعاتی در حالی به پایان رسید که تنها عکاس جلسه کامران شیرزادی مسئول روابط عمومی ذوب آهن مشغول پیدا کردن بهترین زاویه برای عکاسی از ابراهیم زاده و صلصالی می گشت؛زاویه ای که آنها را مقتدر و آماده برد در پوهانگ نشان دهد....


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل